AsyaCngz55 kesinlikle şişirme bir konu. Eşim arkadaşının gazına gelip aldı. Ben böyle berbat kokan bişey görmedim. Başka bir arkadaşımda aynı şeyi yaşadı. Çocuk odasında asla olmaması gereken bir kova. Kızımı uyutur sese uyanmasın diye kapıyı kapatırdım odanın içi resmen kullanılmış beklemiş bez kokardı ki en fazla iki gün beklerdım boşaltmayı. Normal çöpte asla o koku olmuyor. Anlatamıcam çok ağır bir koku. Hele ki kovanın içi facia kokuyor. Torba fiyatları deseniz inanılmaz. Paranıza yazık. Dolapta satmayı düşünüyorum.