CmreKsidar kesinlikle aynıyım 34+2 deyiz. Aylardır giydiğim atlet etimi yiyor, çıkarıyorum yatıyorum yerleşiyor bu sefer pijama.. her gece önce soyunuyorum sonra giyiyorum. Ne tarafıma yatsam oğlumcum ya oranın etini sıkıştırıyor ya da deli gibi kaşınıyor karnım. Kalk kremlen, giyin, soyun uyuyacakken beline acılar girsin, o geçsin ateş bassın üzerini aç bu sefer üşüü… Bayılacakken tuvalete kalk😄
Sağlıkla gelsin bebişlerimiz de cidden onlarla uykusuz kalalım razıyım bende