Gece 36 haftalık oluyoruz. Yatak resmen batıyor gözlerimin açılmaya dermanı yok ama uyuyamıyorum gözlerim yanmaya başladı artık. Nefes alamıyorum belim ağrıyor arkadaşlar bu hamilelik hastalık değil diyoruz da hastalıktan beter mi bilmem ☺️ Ruhen ve bedenen çok yorgunum yanlız olmadığımı biliyorum yolun sonu aydınlık insallah 😂🌸