Asenakardg canım bende de oluyordu 32 de ultrason anında da yaşadım , doktor rahmin kasılıyor farkında degil misin dedi ve hemen nst ye aldı düzenli kasılmalrın var erken dogum tehlien var dedi , agrım ve acılmam yoktu yatış yapmadı ama istirahat ve akciger geliştirici iğne verdi her ihtimale karsın. 2 3 haftadır ayaklarımı uzatıp yatıyorum iş güç herşey yasak , mutlaka doktora görünün bir düzenli mi düzensiz mi baksın.