Herkese selam kızlar 🌸 doğumuma az bir süre kaldı sezaryen olacağım inşallah fakat aklıma takılan bir sorun var ben şehir dışında yaşadığım için hastanede kaldığım müddetçe çok gelen giden olmaz ama yakın arkadaşlarımız var muhtemelen hastaneye hemen gelmek isteyecekler onlar için hastanede birşeyler bulundurmamız gerekiyor mu çikolata lohusa şerbeti vs ..?