Eminerefref1 Arkadaşlar gebelikte çatlakları önlemek için ne kullandınız ve kaçıncı haftadan itibaren kullanmaya başladınız.
Mysmrt Eminerefref1 4. Aydan itibaren lierac kullandım hiç çatlağım olmadı iki hafta önce doğum yaptım. Son gün hastanede sancı çekerken göbek deliğimin etrafı ufak ufak çatladı
Pinkgold Eminerefref1 lierac ve bio oil karnım çıkmaya yakın kullanmaya başladım şuan 35+2 yim hiç çatlağım yok
symabskrt 4.aydan itibaren badem yağı ve zeytinyağı karisitip kullaniyorum 25 haftalık ikiz gebeyim hiç çatlağım yok