Merhabalar,
Nihayetinde 1.5 ay kadar önce doğum yaptım ve artık ‘happykids’ TE takılıyorum:)))
Doğum öncesinde alışveriş yaparken lansinoh almıştım, ben açıkçası gayet iyi de buluyorum bu kremi, tavsiyem zaten doğumdan önce kullanmaya başlayınız. Dopumdan sonra hatta hemen sonra göğüs ucu yaraları ile mücadele başladı, garmastan da kullandım açıkçası bu da iyi bir pomat. Evet doktorların dediği gibi göğüs ucu yaralarını oluşmadan önlemenin yolu bebeğin doğru emmesini sağlamak ama şahsen ben illa ki yara veya süt incisi ile ara ara karşılaşıyorum.
Bebeğimin pediatristi lansinoh ve garmastan alternatif ve de gayet evde yapılabilen bir yöntem tarif etti, bir süredir kullanıyorum ve bence performansında lansinohtan pek de geri kalır yanı yok :)
Sizlerle paylaşayım.
Tek ihtiyacınız ayva ve su. ))
Ayva çekirdeklerini çıkartın (ben 3 ayvadan çıkarttım)
Lansinohun boşalan kavanozunu yıkayıp kullandım ben siz de size uygun bir kap (tercihen cam) kullanabilirsiniz.
Çekirdekleri bu kaba doldurun, üzerine de biraz su (3 ayvadan çıkan çekirdek için ben 2 parmak kadar içme suyu ekledim)
Buzdolabına koyun.
Jellelmete başlıyor.
Voila !
Ertesi gün ev yapımı kreminiz hazır..
Bence deneyin, en azından hem doğal hem de gayet ucuz :)