Merhaba hanımlar 21 haftaya girdim giricem gebeliğimi öğrendim öğreneli kız hissediyordum ve her zaman kızım olursa Mihrimah ismini koymak istiyorum diyordum ama çevremdeki herkes ne biçim isim , çok zor , bu olmasın, başka kolay bişi koy falan diyor. Ama ben Mihrimah Sultan’ın yani Kanuni Sultan Süleyman hanın kızı olan hayatını okuduğumda çok hoşuma gitti zengin güzel ve zeki kadın üstelik Mihri güneş Mah da ay demek birleşince de ay ve güneşin aynı anda gökyüzünde olmasını temsil ediyor ben isimlerin anlamı ve taşıdığı enerjiye inanıyorum ve bu ismi istiyorum yanına da birine söz verdiğim için Mihrimah Yüsra istiyorum sizlere de danışayım sevgili anneler siz ne dersiniz