yagmurkaya_ Bizim de iki buçuk yıl oluyor. Sayısız ilaçlar, bitkisel yöntemler, alternatif tıp, ovulasyon testleri…. Bir kimyasal yaşadım. Sonra da nasip olmadı. Allah izin verirse aşılama yapmayı düşünüyoruz biz de. Psikolojik olarak çok yıprandım. 10 yıl yaşlanmış gibiyim. Rabbim hayırlısıyla en yakın zamanda bizlere nasip etsin. 🤲🏻Biz de gebelik etiketiyle post açalım inşallah. ❤️