SheeR Mls_gunes ben bugün yaptırdım sağlık ocağındaki ebe yaptırma dedi ama tüp bebekle hamile kaldığım için doktorum mecbur bakmak zorundayız dedi. Kimisi öneriyor kimisi önermiyor
Bkmcnkr Mls_gunes sakıncalı olsaydı doktorlar böyle bir risk almazdı. Asıl yaptırmamanız ve Allah korusun şeker cıkması halinde gebeliğiniz riskli olur. Bence ihmal etmeyin , içiniz rahat etsin
Mls_gunes SheeR bende oğluma hamileyken yaptırmamıştım bi sorun yaşamadım şükür bugün de doktorum istiycem dedi test kararsızım 🤦🏼♀️