Aysegoksall Yeliz-blgn93 e bebeğin kendi markasını aldım bebeğime henüz kullanmadım ama bu gün eşimin gri eşofmanına kahve bardağı komple döküldü ve 1 saat sonra eve geldiğimizde kurumuştu kahve leke çıkarıcıyı döküp ovaladım makineye attım tertemiz çıktı
06uysal Yeliz-blgn93 minoris kullanmıştım ama çok pahalı oldu artık. E bebeğin toz olanından aldım gayet memnunum. Ama bekletmek gerekiyor biraz
Yeliz-blgn93 Teşekkür ederim kuzenımden oyuncak oyun halısı felan almıştım onun lekesını çıkarmak ıcın sordum sizlere birde eşimin küçüklük battanıye ve kıyafetlerı var lekeli onları çıkarmak ıcın 🥰