Dün de buna benzer bir post açmıştım ama bilemdim çok mu evham yapıyorum acaba. Birkaç gündür daha çok geceleri oluyor gündüz bu kadar toplandığını hissetmiyorum ve sadece sağ tarafa toplanıyor bebek. Umarım önemli bir sey değildir bu durum başka yaşayan var mı 32 haftalığız