271215irem Kızlar merhaba 23.haftaya girmek üzereyim . Bugün büyüyen göbüşümde ufacık bir çatlak farkettim . Yaşayanlar çözüm için neler yaptılar 🤦🏻♀️
ebrucanturk_ 271215irem Ben bio-oil yağ kullanıyorum. Ve bol su tüketiyorum. Aşırı çatlamadım. Ama illa ki oluyor çatlak fazla takılmamak gerekiyor
hayalperest2310 271215irem çatlaklarına alışmaya başlayıp çatlamaya devam edecen 35 haftalıkken çatladım zaten olan oluyo engel olamıyorsun 🤷♀️
Damla 271215irem Mustela çatlak kremi ve çatlak yağını kullanıyorum ekstra olarak badger çatlak önleyici ve kantaron yağı tedbirli olmakta fayda var vücudum aşırı müsait çatlamaya