femme Happy_life Yağ olarak kullandigim bio oil var etkili olduğunu düşünüyorum 21 haftaligim suan için çatlak görmedim 🌷
atlasinannesi_ https://ty.gl/r075tc8q8q Ben bunu kullanıyorum canım çatlaklarım için günde 2 kere sürüyorum gece de tatlı badem yağı kullanıyorum İnternete bir sürü çatlak kremi var ama ben güvenemedim hem çatlak hem selülit kremi yazıyor çoğunda onlar da cildi gerdiriyormuş hamilelikte kullanmak iyi olmaz diye düşündüm