Karaca-a Aranızda 8 haftalık olupta hala bebeğinin kalp atışını duymayan var mı ne zamana kadar duyarım sizce bişey olucak diye korkuyorum
Humeyra16Selim Karaca-a canm ben 6 haftalikken duydum ama korkma strese sokma kendini olabilir bazrn boyle seyler duyarsn insallah
MuazzezKara_ Karaca-a bende öyleydim ki hala duymadım 11 haftalığız sadece kalbinin attığını gördüm cihaz bozukmuş dedi bakalım diğer randevuda inşallah duyarız
arirangg Karaca-a Zaten dinletmiyorlar ilk haftalarda genelde. Eğer devlet hastanesiyse hele neredeyse hiç dinletmez. Ekrandan hareket ediyorsa kalp atışı var önemli olan da bu. Birdahaki gidişimde rica et sana da dinletsin
Canimucizem Karaca-a daha önce hiç alttan muayene olmadınız mi korkulcak bir şey yok dünyanın en kolay şeyi kaldı ki bebeğiniz için yaptıracaksanız sayısız kere alttan muayene oldum benim için rutin artık 😂
Simayla Karaca-a yok mu anım hiç değil zaten bebeğini görme düşüncesi onu düşündürüyor sana bide ben yani benim için daha zor ultrason muyanesi