Merhaba anne adayları aranızda yeniyim 6+3 le hepimizin bebeği sağlıkla gelsin birley sormak istiyorum amerikada yaşıyorum dün kontrole gittim doktor bebeğimin kalbinin yawaş attığını söyledi işk hamileliğim olduğu için çok korktum aranızda böyle birşey yaşan yada bilgisi olan var mı