Pkmezbal 11aylık oğlum var 9 ay önce sürtüm kesildi yani 2 ay emzirebildim ve şimdi azar azar akıo çoğalacağına inanıyorum çoğalırsa emzirebilir miyim doktora gitmem gerekiyor mu arkadaşlar ilk defa annecim bilmiyorum danışmak istedim 🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻🥺
selinsmother Pkmezbal sık sık sağım yapabilirsiniz gelen sütünüzün cc ne göre mamadan azaltıp duruma göre de mamayı tamamen bırakabilirsiniz
Zombicikk Pkmezbal çoğalır inşallah. Bol su için ve bol bol Ten teması yaparak emzirin sağım da yapabilirsiniz. Süt beyinde üretilir iyi ve olumlu düşünün.
Zombicikk Pkmezbal bu yağlı olduğunun gostergesi olabilir. Sutunuzun rengi zamanla yediklerinizle vs vs ile değişkenlik gösterebilir. Bence hiç korkmayın ve emzirmeye devam edin