-Mercimek-4 37. Haftamdayım, sizin gibi kaygı bozukluğu, sürekli düşünme problemim vardı. Okb hastasıyım. Gebe olduğumu öğrenince ben de ilaçlarımı bıraktım. Doktorum izin vermedi. Aylardır ben de göğsümde bi taş ile yaşıyorum. Sürekli ağlama krizi, sürekli düşünce hali, korku, endişe… ilacımı kullanmamam daha mı iyi oldu daha mı kötü bilmiyorum. Mutlaka uzman bi doktorla görüşün, eğer izin vermiyorlarsa hobi edinin kendinize, ben amigurumi yaparak kafamı dağıtmaya çalıştım. Dışarı çıkın gezin dolaşın, 37 hafta boyunca neredeyse her gün dışarıdaydım. Sizi çok iyi anlıyorum, inşallah kalbinize ferahlık versin Allahım. Sağ salim kucağınıza alın bebişinizi. Zaman geçiyor, hiç geçmeyecek sanıyorsunuz ama geçiyor. Bol dua edin ❤️