Setny 35 haftalığım doktorum kum döktüğümü söyledi bir tahlilim çıktı diğerinde 2 3 gün sonra çıkacak ona göre kontrole gidicem çarşamba başına gebelikte böyle bi durum gelen var mı
BirTim Setny bende döktüm canım, monurol toz (tek sefer) ve buscopan plus hap içtim ve bol su, çok şükür ilaca başlayınca ağrılarım bitmişti hemen..
KayraKuzusu Daha bu hafta kum döktüm,zor bir süreçti bol bol su içip çamaşırını sık sık değiştirmelisin. Doktorun ne dedi. Benim doktorum bebeğe herhangi bir sıkıntı yaratmaz için ferah tut dedi birde progestan verdi bana 20 haftalığız
Setny KayraKuzusu benim ki bi ilaç verdi telefonla irtibata geçti zaten çarşamba kontrolüm vardı gün vericekti sezeryan için iki tahlil yaptırdım bir çıktı ilaç verdi diğer çıkana kadar sonra ona söylicek zaten ağrın oluyormuydu senin de
KayraKuzusu Setny Ben hafta başında idrar yolu enfeksiyonu için antibiyotiğe başlamıştım 2 gün sonra kum dökmeye başladım,ağrıdan kıvranıyordum çok zordu 😔
Setny KayraKuzusu Antibiyotik çıkan sonucuma göre yazacakmış felaket bi ağrı zaten normal zamanda zor birde gebeyken hele hele son aydayken iyice agırlaşmışken daha da kötü ya ağrıdan kıvranıyorum resmen zaten nefes alamıyordum 3 hafta sonra doğumum var zaten
KayraKuzusu Setny Allah şifa versin canım inşallah tez vakitte sağlığına kavuşursun. Sağlıkla bebeğini kucağına al inşallah
KayraKuzusu aren3521 merhaba,vallahi üzerinden baya bi geçti tam hatırlamıyorum ama o şiddetli sancılar 2 3 gün sürdü diye hatırlıyorum
aren3521 KayraKuzusu ben 11 gündür çok şiddetli sancılar çekiyorum bir doktor kum döküyorsun dedi biri böbrek genişlemesi dedi. Ne yapacağımı şaşırdım ama her gün sancılardan ölüyorum😞
KayraKuzusu aren3521 kıyamam cok geçmiş olsun günde 3litre su iç o seni baya rahatlatır su çok önemli
yasolinko KayraKuzusu ayy bende taş veya kum dedi munorol şase verdi içtim bi tık iyi geldi ama hala ağrım var 29+2 deyim bu zmaana kadar iyiydim nazar bile değmiş olabilir ☹️
KayraKuzusu aren3521 yasolinko Kızlar bol su tüketin en etkili tedavisi su bide ayaklarınızı ve belinizi sucak tutun başka türlü geçmiyor o illet rabbim şifalar versin
yasolinko aren3521 canım benim inşallah cabucak geçiririz gerçekten ağlama krizleri geçiriyorum bazen dayanamayıp