Merve-34 cnm 17 haftalık hamileyim daha baş ağrısı çekiyorum tansiyonum yükseliyor 4 gün önce acile gittim baş ağrısından dolayı bekleme salonunda oturuyordum oturdugum yerde nöbet gecirmişim gözümü açtığım da doktorlar başımda ağzımda burnumda hortumlar vardı anlıcağın çok kötü baş ağrısı birde bana ilaclı emar gerekiyormuş ne yapacam bilmiyorum eşimde bende çok kötü günlerden geçiyoruz.