pembemor25 Bugün doktor randevum vardı çok şükür her şey yolundaymış ikili tarama testi için kan verdim,doktorum cinsiyetinin yüzde 90 kız olduğunu söyledi ❤️
Smeyye_9195 pembemor25 Bana da doktorum 12 haftalıkken yüzde doksan erkek dedi ama 10 gün sonra netlestirelim dedi ikili tarama rest sonucu icin gittiğimde net kiz dedi
Gamzesiratas pembemor25 ay çok şaşırdım 14 haftalığım geçen gittim dilinin ucuyla erkek gibi ama asla 16 haftadan önce net konuşamam o zaman belli olur dedi maşallah iyi bi doktor seçmişsiniz 😂
pembemor25 Gamzesiratas gittiğim doktorun hiç yanıldığını duymadım çoğu arkadaşım 11. Hafta da bile öğrendi cinsiyeti ultrasonu baya iyi 🥰