Ayyy kızlar akşamları bebeğim karnımın altında toplanıyor ama öyle top gibi değil yani sanırsın göbek hizama boydan boya yatıyor bi baskı uyguluyor kanamam ağrım sancım yokk sizlerdede oluyomu doktorum normal dedi ama ben acayip rahatsız oluyorum bildiğin göbeğim ağrımıyorda acıyor sizler ne alemdesiniz varmı şikayetiniz 🤔