Saby06 Adapte34 ben yedim sknti yok yiyiverin . Yiyecek ekmeği varsa her türlü gelir derler büyüklerimiz tamam dikkat edin ama çok ta kasmayın kendinizi şöyle böyle diye😊😊😊
1Gozde1Yusuf- Abartmadan yiyin nolcak ya😁 bende yedim😛😛 eskiler valla herseyi yiyip tosun gibi doguruyolarmis😄
Adapte34 Tripkolikkkiz hayır canım kokoreç gibi etler bir süre sonra bakteri ürettikleri için hamilelikle pek önermiyorlar bu yüzden yazdım . Sizde araştırırsanız öğrenebilirsiniz ☺️
Adapte34 Saby06 valla yedim gitti kızlar internetten araştırınca felaket tellalı gibi mübarek sanal ortam 😂
leylaninpembemontu Az önce yedim bence bir zararı olmaz bi oturmaya ne kadar yiyeceksin sanki canın çektiyse götür mideye