Öncelikle geçmiş olsun. Benim de ilk olarak hafif kanama şeklinde başlamıştı, sonrasında hafif parçacıklar gelmeye başladı. Bir sefer çok yoğun parça attım, sonrası regl gibi olmuştu. Tabi sonrasında tekrar içerde parça kamış mı diye doktora gitmeni tavsiye ederim