Betulll65
Ben hamileyken nasirim vardi 6_7 senelik ilac kullandim kazidim domates koydum geçmedi arti yayilip artti ve hamileligimin son aylarında kendiliğinden kayboldu şimdi bir araştırma yapıyorum bu konuyla ilgili nasiri olup ilerleyen aylarında iyileşen varmı bana yardımcı olabilirmisiniz