Ozerirem Kizlarrrrrr 24 haftalık gebeyim ve zaman sanki hic geçmiyor gibi aşırı sabırsızlanıyorum sağlıcakla kucağıma almayı bekliyorumm sizde durumlar nasıl
tubacadircier Ozerirem bende 20 haftalığım banada aksine çok hızlı geçiyomuş gibi bende o yüzden heyecanlanıyorum ve korkuyorum😂
Nurdan1604 Ozerirem valla bende aynı her gece uygulamaya giriyorum 12 de heyecanla günleri sayıyorum hemen haziran gelse de sağlıkla kucağımıza alsak ☺️💓🤲🏻
SheeR Ozerirem bana da çok çabuk geçiyor gibi geliyor 24 olduk ilk hamile kaldığımda da sanki hiç vakit geçmiyordu ☺️🙄
Hilalttk16 Ozerirem merhaba bende 25. Haftadaym ve zaman çabuk geçiyor gibi düşünüyorum 😄 sadece sabırsızlıkla birlikte korkuyorum 🙉
Ozerirem Nurdan1604 ayy bende oyleyim 12 yi görmeden yatamıyorum bendee uygulamaya girip öyle yatıyorum
Ozerirem Hilalttk16 ne guzell zamanın hızlı geçiyormuş gibi olması korkular ister istemez hepimizde oluyor sanırım ufakta olsa
Zln2152 Ozerirem bende 24+4 haftalığım ama bu haftaya girdiğimizden beri zaman durmuş gibi sağlıkla hızlı geçmesini bekliyorum 🫠😀
Hande1039 Kızlar Haziran sonu normal doğum gozukenlere sezaryen için hangi tarihi verdiler ben henuz doktorumla görüşemedim tarihi de ortalama ne kadar erken diyorlar onu merak ettim
Ahsenveannesi Hande1039 14 Haziran dedi bana sat 18 Eylül ama doktorumu degistirecegim yenisi neder bilmiyorum genelde 38+3-4-5 alıyorlar