İki isim arasında kaldım, eşim ikisini de koyalım diyor ama çok kararsızım, sizce hangisi ?
Zyp90 Ayyy ikisi de çok güzel 😻
Eylül Ece hem cok güzel hemde uyumludur
Benim de kızımın adı Eylül olacak inşallah :)
Eylül ismi cok hosuma gidiyor ama Eylül de dogarsa😂
ezgi95demir temmuzda doğacak 😅