Patito__ söyle deyim benim de bi düşük vsr geçmişte dr kontrolünde tarif ettim ağrılarımi. Keseye bebeğe vs bakti sorun yok dedi yine de progestN fitil yazdı gerçekten de fitil biraz dindirdi. Rahim şeklinden dolayı bazı kadınlarda yuksri dogru büyüdükçe baski olur dedi ilk zamanlarda da mı olur dedim hatta sanki rahim ne kadar büyüdü ki diye dusundum belli bile değil karnim ama oluyormus iste