Dilaraanl saçlarım sarı röfleli , hem kestirdim hem boyattım hemde 2 sefer. İlki 5haftalıkken bilmiyordum Baya bakım vs de yaptırmıştım ağır kokular eşliğinde 🙄 sonraki de doğumdan 1-2 hafta önce ama kuaförüm Farklı boyalar kullandı kokusu yok denecek kadar azdı. Şu an 4,5aylık oğlum haftaya tekrar boyatıcam