Fatos1102 çok memnun kalmıştım ama pandemi de doğum yaptım sokağa çıkma yasağı falan olduğu zamanlar. Ondan önce süsleme oluyormuş o zaman bisey yoktu şuan nasıl sormadım. İkinci hamileliğim yine oraya gidiyorum ama daha 12 haftalik yeniyiz. İlk kızımı doğurduğumda sancı odası tek kişilikti doğum yaptığım ana kadar annem yanımdaydı sonra çıktığımız oda da tek kişilik di yemekleri duşu herseyi çok güzeldi