Buse01 bende de aynısı var şuanda. 32de gittiğimde karın çevresi 30 demişti. Snraki hafta yine hep geriden geliyo. Bol bol protein ye dedi. Et süt yumurta. Vitaminleri aksatma dedi. 3-4hafta geriden geldiğinde panik yapabiliriz ancak demişti. Benide her hafta çağırdı. İnşallah bi sorun olmadan kucagımıza alırız 🙏🏻