Ezginr05 Kızlar iyi akşamlar 7 haftalık gebeyiö bugün karnım ve kasıklarım ağrıyor birde akıntım sarı gibi geliyor acaba normalmi kasıklarım çook ağrıyor sanki adet ağrısı gibiyim akıntımda çok var
Gamze_cnky Ezginr05 benim de 8+0 sol kasık ağrım var. Sormuştum doktora normal demişti. Ben de korkuyorum ama iyi düşünmeye çalışıyorum
Gamze_cnky gumiho ben de akıntı yok ama arkadaşım da vardı ona da normal demişti kanama ve çok şiddetli ağrı dışında çok şeyi normal buluyorlar