14 haftalığım bugün uyandığımdan beri özellikle sol karın üst ve alt tarafımda şiddetli ağrı var normal doğum yapanlar bilir ağrıyı onun gibi sancılarım var dün ağır işler yaptım yoruldum ama ne yaparsam yapıyım geçmiyo asla gitsem mi karar veremedim