2 gün önce gözlerım akmaya başladı kan çanağı gıbı oldu çapaklandı sanırım göz nezlesı oldm. Çay pansumanı yaptm geçti sadece kızarıklık kaldı. Bugunde iki kaşımın ortasına dokunnca acıyor ve baş agrısı yapıyor. Eşimde benı korkuttu gebelık zehırlenmesı fln dıyor boyle bısey varmı doktora gıtmelımıym.