Merhaba hanımlar iyi akşamlar…
36 haftalığım doğumu bekliyorum inşallah🙂Hastane çantasına mama koymayı düşünüyorum tavsiye üzerine.Golden goat önerildi keçi sütlü bir yenidoğan maması imiş kullanan var mı ? Yada siz hangi mamaları kullandınız? Memnun olduğunuzu yazarsanız memnun olurum☺️