aysebaday61 Arkadaşlar merhaba doktorum bana günde 3 defa prilam içmemi söyledi bu bende bu sıkıntı yartırmı korkuyorum aksam 2 tane alyorum birde öğlen 1 de alıyorum
tubaoz18 aysebaday61 bende kullanıyorum 4 aydır.Gece yatmadan 2 tane içiyorum sabah bulantım varsa bir tane daha içiyorum. Günde en fazla 4 kere alabiliriz.. Bir sıkıntısını görmedim
gorki3408- aysebaday61 Bendensin canım 😊 aynı şekilde verdi bana da 2 tane kesmedi çünkü 🤷🏽♀️Şimdi anca rahatladım sayılır