Kızlar 2 çeşit uyuşturma duydum bu zamana kadar. Bi normal uyutma bise sırttan olan epidural hatta onunla olm doğuma prenses dogum diyorlarmıs neysem. Dün aksam arkadasım morfinden bahsetti. Eline pompa gibi birşeh veriyolarmış sancın geldiğinde ona basıyormuşsun artık damardan pompalıyosun sanırım morfini. Çok rahat geçirmiş doğumuda. Sizlerin bilgisi varmı bu ağrı kesiciden? Sizler neler kullandınız memnuniyetiniz ve memnun olmadıgınız ne gibi durumlar oldu??