Esra3838 benımde 17 haftalıkken sütün gelmeye başladı suan 27 haftalıgım erken dogum rıskımde yok kişiden kişiye degısıyo 16. Haftadan ıtıbaren süt bezleri calısmaya baslıyomus oyuzden normal yani ☺️ Ama sıkmayın gogsunuzu sütünüzü sagmayın uyarırsanız erken doguma yol acabaılır