egesmommy Kızlar 31 haftalık hamileyim cuma günü kan idrar tahlili verdim aile hekimliğinde idrar tahlilimde hemoglobin pozitif çıktı doktora gitmeme daha var bu durumu yaşayan ne olduğunu bilen var mı ?
Unlukacar egesmommy sağlık ocağında ki test yanlış çıkabiliyor benim 1 tahlilim yüksek çıktı oda gebelik zehirlenmesi belirtisiymiş mahfoldum pozitif çıkınca hemen doktorum hastaneye çağırdı orada yapıldı ve negatif çıktı size tavsiyem garanti olması açısından hastane ortamında tahilili tekrarlayın
egesmommy Unlukacar doktoruma gitmeme bir hafta var bakalım gidince ne diyecek inşallah kötü bir şey değildir teşekkür ederim 🙏🏻