Zeynepayse canım ben ve eşim bebeğimizin cinsiyetini rüyamızda görmüştük.
Eşim ben hamile kalınca görmüş bebeğimizi erkek gördüm hayırlısı olsun ismine cihan dedim demişti.
Bende cinsiyetini öğrenmeme 1 hafta kala rüyamda doktora soruyorum bebeğimin cinsiyeti ne diye doktor erkek diyor uyanıyorum. Bunu doktora anlattım rüyaların tersi çıkarmış ozaman bu bebek kız dedi güldü baktı cinsiyetine aaa erkek dedi 🙄🙄 bilmiyorum belki de öyle denk geldi ama biz rüyada erkek olduğunu görmüştük ama bazıları da diyor ki neyi çok istersen onu rüyanda görürsün.🎈