Kuzeymiraa edadm bunun haftayla alakası yok tamamen betayla alakalı. Beta 5000 ve üzeri olması gerekiyor. 8. Haftaya kadar yolu var endişelenme 🧡
Habibeok12 Ben 6+4 de birazcık duyduk çok derinden geldi genelde 7. Haftadan sonra daha net duyulur dedi doktorum o yüzden çok acele etme canım 8.haftada duyan bile var
edadm Kuzeymiraa kuzum 2 martta beta 400 9 mart 3987 çıktı bugün kaç olmuştur bilmiyorum ama çok sabırsızım 🥲
edadm femme benim de 6+5 randevum var ama ağrım var bugünlerde az kanamam da oldu doktorum kanama olabilir demişti ama yine de kontrole gitsem duyabilir miyim diye sormuştum canım
edadm Asye22 benim de o 6+5 randevum var kuzum ama daha öncesinde gidersem de duyabilir miyim diye sormuştum ağrım var da korkuyorum ilk gebelik geçen ay da kimyasal olmuştu
femme edadm belki vajinal ultrasonda duyarsınız ama bence bekleyin bende çok heyecanliydim ama sonra duydu duymadım olmasın uzulmeyeyim diye bekledim ve mutlumutlu evimize geldik ;)