Merhaba canım anneler. Nasılsınız, hamilelik süreciniz nasıl gidiyor, kaçıncı haftalardasınız hazırlıklar ne durumda biraz sohbet biraz da akıl alışverişi yapalım dedim😊
Biz 28+5 haftalık olduk kızçemle. Bi çok hazırlığımız bitti sayılır. Bi bakım ürünlerinde eksiklerim var bebek yağı ve Uni baby nin köpük duş jeli haricinde birşey almamışım. Neler alınması gerekir ne önerirsiniz ona göre liste yapıp eksiklerimi tamamlayacağım. ☺️