Kızlar kontrolüm vardı bugün. Nst de sancı çıkmadı. Aralık 50-60 arasında düzenliydi. Doktor pztsi suniyle doğumu başlatacağız dedi.
Son zamanlarda sürekli kasıklarımda ağrı var bebek toplanıyor falan ama hareketi iyiydi.
Bugün kasıklarımda regl olacak gibi ağrı var. Bazen hafifliyor ama ara ara devam ediyor. Bebek sürekli sertleşip toplanıyor. Hareketleri de azaldı. Süre tutmalı mıyım? Doğum sancısı değildir diye sallamıyorum ama