Beyazeller Kızlar hangi marka aldınız ? Elektrikli düşünüyorum , memnun kaldığınız ürünleri yollayın gelsin 💃🏼
beyzaburaksahin Beyazeller philips avent aldım 3 sene önce oğlumsa kızımda kullandım darısı 3 numarama 😂🙈 aşırı iyi ve kaliteli iyiki almışım
Kubrabsyg45 Beyazeller elektrikli hep yara yaptı bende 🥺 pompa olarak şuan kullanıyorum wee baby mi neydi tam bilmiyorum ama
Gizzgzz Beyazeller doğumdan sonra duruma göre hareket edip medela almayı düşünüyorum eğer gerçekten ihtiyacım olursa alacam
Aysegul17 beyzaburaksahin süt sağma makinası şartmı yani illa doğmadan önce alınması gerekiyomu doğduktan sonra ihtiyaç olup olmamasına bakılarak alınsa geçmi kalırım.‘Ne gerek var’ adlı şiiri okuyoda etrafımdakiler😄
Beyazeller 1Gozde1Yusuf- Ben almayı düşünmüyordum ama kimin videosuna baksam mutlaka alın diyor . Hem süt üretimi için hemde göğüsler acıyormuş süt birikince 🙄
benaslindayohum Beyazeller lansinoh tekli elektrikli almıştım 6 ay süt sağdım kzım emmedi diye memnundum ☺ şuan görümcemde hamile olduğumu bilmiyordum 😁😁
Beyazeller benaslindayohum Sadece emmezse değil sağılması gerekiyormuş , süt daha çok geliyormuş ve göğüslerde sertlik olmuyormuş . Siz ne düşünüyorsunuz bu konuda ? Emerse gerek yok mu sizce ?
Beigebaby Beyazeller henüz doğum yapmadım o yüzden kullanmadım ama çekimini denemek için avcumuzun içinde denedik güzel çekiyor gibi gözüküyor şuan , kullanan çoğu kişi memnundu yorumlarda
benaslindayohum Beyazeller evet ilk 2 ay ayarsız süt gelmişti kızımın içtiğinden fazlaydı, emzirirsenizde kalan fazlalağı boşaltmak için mantıklı mastit olmamak için bence şart, zaten zamanla fark edecekseniz süt üretimi ayarında olucak 🥰
cns__ Beyazeller kiwi indirimdeyken nolur nolmaz diye aldım. Bebeğim 5. Gün sarılıktan dolayı küvözde kaldı, o gün sürekli sağıp götürdüm ve memnun kaldım. Canımı acıtmadı ya da yara yapmadı. Başka marka kullanmadım kıyas yapamıcam ama ben memnun kaldım.
busenaz68 Beyazeller kiwi markasinin elektrikli süt sağma pompasını aldım biberon da olabiliyor haznesi masaj modu vs de var sağımı da kuvvetli 🥰 Veeee en önemlisi 330 TL olması uygun fiyata mükemmel ürün 🙏 Avente falan gerek yok inanın ki
Zeeynep1 Beyazeller kiwi kullandım gayet kullanışlı.fiyati da uygun kızımda kullandım şimdi nasip olursa ikinciye de kullanacağım .
Esayser Beyazeller Lansinoh elektrikli çok memnunum Doğum yapalı 11 gün oldu hastanede çok işime yaradı bebek hemen göğüsümü tutmadı o sırada doldukça sağdım.Hem sütüm çoğaldı hemde göğüs ağrısı şişkinliği yaşamıyorum sürekli emziriyorum bebeğim doydukça kalanı sağıyorum . Ama tavsiyem biberon kullanmamanız meme reddi yaşıyor en azından ilk 3 ay ben buzluğa atıyorum sütüm fazla oldukça dışarı falan çıkarsam kullanırım diye