Duyguentrk Selam kızlar 28+2 günlük gebeyim. Bayadır sol kaburgam batıyordu çok değil genişliyordur diye önemsemedim. Şimdi artık oturamıyorum çok batma var. Randevumda 20 sinde. Bu tarz bişey başına gelen çar mı?
Albertos Duyguentrk canım şuan bende aynıyım günümüzde aynı maalesef çok zor bi durum canımı çok acıtıyor
Elaylama Duyguentrk benim sol kaburgam batmaya çook erken başladı. 19-20 haftada felaket acıyordu şimdi 28'deyim daha da batıyor normalmişşş doktoruma sordum.
Duyguentrk Albertos neden oluyor acaba oturamıyorum batmasından😒 bu bide böyle katlanarak gidecek mi acaba☹️
Albertos Bebek büyüdükçe baskı yapıyormuş poposuda göğüs altına geliyormuş ondanmış yani bendede var uyurken uykudan uyandıyo agrısı o derece Allah yardımcımız olsun hepimizin az kaldı 🙃
alperenimmmmm 35+0 benim 3 haftadr sag kaburgam batiyot ozellikle otururken ve yemek yedikten sonra 😐 az kaldi ama canimi cok yakiyor benim de hic sol agrimiyor nedense
Duyguentrk Bunada şükür diyelim madem 🙏 inşallah dahada şiddetlenmeden haftalarımız geçerde bebeklerimizi sağsağlim kucaklarız💚
aslihanekrem Bende 29+5 gğnlük hamileyim sol taraf batıyor özellikle yemek yedikten sonra mide doluyor kaburgam batmaya başlıyor geceleri soluma yatamıyorum ama mecbur yatıyorum 🤕
Efuchama Bebeğimin başı sağ tarafta göğüs kafesimin bittiği yerdeymiş sağ taraf 2 haftadır çok ağrıyor bu sebeptenmiş