Withaysa Kızlar 21. Haftadan selaaam 😊 Benim ilk gebeliğim aşırı aşırı heyecan var 🥹 Ufaktan alışverişlere başladım sizde durumlar nedir? Nasıl geçiyor hamilelik? 😊 Bir de bu aylar da doğan bebek için şort, kısa kollu vs aldınız mı?
funnymummy Withaysa aynı haftadaymışız bizde dün sadece 3 ki zıbın bir takım bide çorap aldık 😂daha tam ne alacağımdan emin olmadığımdan gözüm kalmasın diye alamadım başka 🙈
3kuzuAnnesiyim Withaysa tam 22. Hafta bugun . Hıc bır ihtiyacı yok şükür. En don hafta bez felan alıo cabta gazrlarum o kdr. 2 ablası var herseyı var
Aybarsmom_ Withaysa selaamm bizimde 21.haftamiz ☺️ Ama hiç bişey almadım henüz almayı da düşünmüyorum ☺️ 26. haftadan sonra falan başlamayı düşünüyorum. Yenidoğan olucagı için şortla üşür diye düşünüyorum ama bilen kişilerden yardım alıcam bende, benim de ilk hamileliğim çünkü :))
Withaysa funnymummy ya aynı durum bende de var deli gibi alasım var ama yeni modeller çıkar mı diyorum 😂🫣
Withaysa Aybarsmom_ kendini tutabiliyorsun ne güzel 😊 Ben biraz görmemişin çocuğu olmuş kafasındayım sanırım 😂
Nmt01- Withaysa ben yaz için bol zıbın tulum alsam da uzun kolda aldım hatta 2 yaş mont 25 numara ayakkabı bile aldım 😂 şuan ne aldiysam 2 sene sonra kar gözüyle bakıyorum sadece bu kadar aldığım şeyle Adana’ya nasıl donucem onu düşünüyorum:)
Ozoooo Withaysa benim ikinci hamileliğim 21 haftalık oldu. Daha hiçbirşey almadım cinsiyeti yeni öğrendim ama çok yazlık almayı düşünmüyorum zaten bir iki ay sıcak olcak fazlada ince almam uzun kollu swet almayı düşünüyorum ayaksız tulum ve ayaksız donlar daha kullanışlı hemen büyüyorlar zaten
Aybarsmom_ Withaysa benimki biraz zorunluluk canım bana bakma sen ☺️ riskli olduğu için aldıktan sonra Allah’ım korusun kötü bişey olursa görünce üzülürüm diye korkuyorum yoksa ben de zor duruyorum 🥰
Ozoooo Withaysa aynen canım ama muhakkak ayaksız al ben ilk bebeğimde hiç giyedirmedğim tulum bile oldu ondan ayaksız daha iyi ten çorap alabilirsin içine de ben öyle yapacam donuda bir iki hariç hep ayaksız tercih ederim
Beyazeller Withaysa 22+5 teyim hiçbir şey almadım daha 😃Araştırmalar yapıyorum ne alsam , ne almasam , hangi marka alsam 💭💭
femme Withaysa bende 21+2 haftaligim benimde ilk gebeligim 🌸 heyecan çok var yarım saattir eşime diyorum gidek yarin şu oğlanın odasını alak sonunda ben kazandım kabul etti ona kalırsa daha erken ama ben ağırlaşıyorum artık eğilip dogrulamiyorum 😑😑 zaten beybimin suyu fazla cikti pazartesi de detayliya giricem … Onun dışında vaa kıyafet falan alıyorum He dur bazı şeyleri gönderim
AhmetVeMustafa Withaysa 5 sene önce o ayda oğlumu doğurmuştum şort falan almadım ama evin içinde de genel de kısa kolluydu kalın giydirmiyordum
Nurkcy Withaysa Bende 20+2 yim ama henüz başlamadım alışverişee.. İlk gebelik benimde.. 3 hafta sonra detaylım var ondan sonra başlıcam heralde 😊