Cinarsaitinannesi Merveya anestezi degilde bence sonrasinda öksürme ve hapsurma dikis yerlerinde çok acı yapar ben oksururken agliyordum cok aciyorud
Melisasak145 Merveya ben hastanede hasta oldum çok üşümüştum evde öksürük beni mafetti tekrardan dikiliyor gibi aciyordu çok korkuyorum tekrar aynı öksürük olacak diye iyilesmye bak canım bal karabiber ye öksürüğü kesiyor