busrayavuzmucize Arkadaşlar migreni veya şiddetli baş ağrısı çeken varmı ben 12 haftalığım ama migrenim var başım çok ağrıo çözümü bulan varmı🌺
Papatya0808 busrayavuzmucize at kestanesi masaj Jeli al canım bende süre süre kendimi öyle rahatlatıyorum
Mutluemos busrayavuzmucize karanlık odaya geçip başımın altına soğuk su yada buz koyuyorum ancak öyle rahatlıyorum. Ellerimi yüzümü yıkayıp
Elfelf0 busrayavuzmucize 1 aydır aynı durumdayım hergun basım ağrıyor yarın hacamat yaptırcam başımdan
_iremmm 15 haftalık hamileyim bende 2 gündür başım çatlıcak derecede ağrıyor ilaç kullanmak istemiyorum ne yapsam bilmiyorum sizlerde oluyorsa nasıl geçiriyorsunuz🤦🏻♀️
busrayavuzmucize _iremmm Canm bende ilk defa bu kadar şiddetlendi parol hap bana bsey yapmıyor parol serum takıldım rahatlattı . Bi kaç kere daha yaşadım ağrı kesici kremler sürdüm uyumaya çalştm ama ilk defa ağrı kesici serum yedim etkisi oldu
elifcerennn busrayavuzmucize arveles kullanıyorum 1 adet 2 geveliğimdede kullandm migrenim çok şiddetli doktorum izin veriyor
busrayavuzmucize elifcerennn Aaaa ciddi misiniz ben doktoruma sormadım ama cuma günü sorucam bana parol bile içmeyin çok aşırı ağrı olmadıkça dediler de etraf.peki ilk çocuğum da da içtim demiştiniz bi sorun oldu mı sonrasında falan