11melike Merhaba sağ gögüs ucunun tam delik kısmında siğil tarzı bişey çıktı birde az aşşağısında bir tane daha var ve çok canım yanıyor sanki iğne sokup çıkıyor başına gelen var mı yardımcı olur musunuz
11melike ilaydacemiko ya ben çok acıyordu atlet deyse falan peçete koyup yara bandı kapadım sabah çıkardım ama bakmadım hiç somra doktora gittim açtım simsiyah olmuş gitmiş o suan. Bişey yok fito yazdı doktorda bana zaten