RabiaErdem çok geçmiş olsun korkma. Benim 1 ay aralıksız durmaksızın öksürük vardı. Ölüyorum demiştim hatta. İlk defa böyle oldum ömrümde. Kan testi şu bu test yapıldı. Doktor domuz gribi Corona gibi karışık salgın olmuşsun dedi. Ağır viral enfeksiyonu geçirdim. Hava buhar verdiler bana mısın demedi. 1 ay sürdü. Bağışıklığımi sağlam tutmaya çalıştım. Midem almasada bulansada meyvemi sebzemi yedim. Sütu hiç eksik etmedim balli. Limonu karabiberleyip tuzlayıp yedim. Devamlı sıcağa yakın su içtim. Bardak bardak değil. Yudum yudum hep ictim